Monday, May 28, 2012

Bloppis

Sedan jag stängde butiken för nu två år sedan (herregud vad fort tiden går;) har det här med att fota kläder och lägga upp annonser på nätet inte känts särskilt lockande. Men nu har jag äntligen fått tummen ur som man så fint säger, och lagt upp lite fina vintageplagg på Tradera. Mycket rosa inser jag. Fina klänningar och blusar som inte passar längre, eller som helt enkelt inte blivit använda. 
Den här långklänningen hade jag på en bal i Lund när jag precis träffat Henrik. Hade mycket svårt att finna mig i rollen som någons "dam", men kände mig snygg!

Supersöt blus som jag aldrig använt. För liten för mig. 

Den här är också för liten, men så himla söt. 

Perfekt om man vill se ut som en hippie i sommar.

Ljuvlig 50-talsklänning, även den är för liten. 

Har hur många blusar av den här typen som helst. 

Plus lite till som du hittar här.



No comments: