Thursday, March 29, 2012

Iller och Kotte




För snart ett år sedan såg jag en så väldigt fin kjol i en hantverksbutik någonstans u Sverige. Jag köpte den inte men hade svårt att glömma det fina djurtrycket. För att kunna blogga om märket fotograferade jag i alla fall etiketten. Någon bloggpost blev det som vanligt inte, men när jag i vår, inspirerad av meadham kirchoff återigen kom att tänka på kjolen kunde jag i alla fall spåra den. Märket hette Iller och Kotte och är tyvärr inte längre aktivt, men ett par kjolar fanns kvar och jag la beslag på den blårutiga på bilden. Tänker att jag skall ha den på sommarkalas. Den är helt handgjord och väldigt fin. Känns kul att köpa något som skapats med omsorg och kärlek.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 comment:

Carro - en emo/scene bloggerska said...

Fin blogg :)
Haft en bra dag? Kramisar Carro