Thursday, December 01, 2011

Instagramkärlek och en stöld

Jag hoppar alltid på allt nytt. Gillar att testa. Men tröttnar ganska snabbt. Är själv förvånad att jag lyckats hålla liv, om än knappt stundtals, i den här bloggen. Just nu tillbringar jag dock min mesta fritid (och själ av annan tid) på Instagram. (Vad jag förstår endast tillgängligt via Iphone eller Ipad) Gillar att man snabbt kan lägga upp en bild med liten kommentar och att man kan följa personer som bor på andra sidan jorden och se bilder från deras vardag. Folk som är duktiga fotografer eller som har en skön stil. Som gillar vintage lika mycket som jag eller som är ute och rider i norska skogar hela dagarna. Är du också fast så följ mig gärna Mintanna heter jag. Många av bilderna hamnar ju här också i och för sig, men absolut inte alla.

och så stölden...det var längesedan jag lånade en bild av The great Sartorialist, men när jag såg den här så kände jag att precis sådär vill jag klä mig i vår. Fin färg- och mönsterkombo.

2 comments:

Linnea said...

Då är vi två nya på Instagram:) fast du kanske inte är så ny...men jag har vart helt uppslukad så här en fredagkväll...

Anna said...

Visst är det kul?! Men en riktigt tidstjuv. Jag följer dig;-)