Thursday, September 22, 2011

Det bästa med att åka bort är att komma hem igen


Hemma igen i huset. Blommorna överlevde torkan om än knappt.




När jag packat upp är det dags för säsongsstädning av garderoben. Vilket antagligen kommer att ta flera dar eftersom jag måste prova allt.




Jalouse har genomgått en makeover. Tror jag gillar resultatet.den känns lite proffsigare på något sätt, fast jag är inte riktigt säker på att det är positivt för en indiesjäl som jag.




Den här damen smygfotade jag i Orminge centrum. Inspireras av mönstermissmatchningen.

Posted using BlogPress from my iPhone

4 comments:

Hanna said...

En blogg jag tror du skulle gilla http://somny.blogspot.com/, leta runt och du ska hitta inlägg om kläder och konsumtion och svensk konfektionsindustri blandat med vinagebilder. Rolig att läsa precis som din blogg tycker jag!

Anna said...

Hej Hanna!
tack för tipset! har kollat och läst. Kul med en like. och så har hon ju vintagebutik också:-)

nadiasjostedt said...

Hej hej, vill bara säga att jag tycker om din blogg. Bra är vad den är.

Anna said...

Tack nadja! Kollade in din blogg och blev extremt sugen på Paris. Fin!