Tuesday, November 16, 2010

Tanten i mig


Går verkligen i väntans tider just nu. Trodde det var bebis på gång i söndags men icke...så jag fortsätter att hänga mina kläder på garderoben istället för att klä på mig. Den tegelfärgade stickade kjolen är mitt senaste Myrornafynd. Har alltid varit svag för stickade små kjolar, skulle gärna vilja hitta en gräsgrön eller randig. Blusen har det finaste rosa blommönstret, kofta i ull, båda second hand och så leopardstrumpbyxor från Sneaky Fox. Mönstermix och härligt tantigt. För att väga upp tantigheten (som dock är väldigt positivt) skulle jag vilja ha de här skorna:

från Minimarket. Finns att köpa på GARDE-ROBE och kostar 2195 kr. 



På vår väg finns ett hus som är tomt.  

Det bor ingen liten tant där men man om det gjort det skulle hon kunna se ut så här:
Bild från dazed & confused 2008 tror jag.

En något mer excentrisk tant än min förebild men ändå väldigt tjusig. 

3 comments:

sabina said...

jag gillar ditt senaste fynd! och grattis till bäbisen:)

Maria said...

haha vad härligt det ser ut. Var bor du egentligen? Bli så nyfiken...

Anna said...

Tack Sabina, och Maria; jag bor i Lännersta i Nacka utanför Stockholm.