Wednesday, November 17, 2010

Modebloggosfärens mest efterlängtade sko

Nu går de att köpa, bloggvärldens mest efterlängtade skor. Resulatet av Hotspots öppna brev till Acne. Jag har sällan blivit så nyfiken som när jag såg rubriken till just det blogginlägget. Öppet brev till Acne, vad spännande tänkte jag, äntligen någon som rör om lite i grytan och kanske kritiserar Acne för någont (öppna brev brukar ju innehålla någon form av kritik) . Döm av min förvåning när brevet gick ut på att Karolina önskade av hela sitt hjärta att "du (Jonny) låter nyproducera dessa fantastiska skor, om än i en begränsad upplaga"

454 kommenterande ville också ha tillbaka skorna och efter ett tag skapades en lång lista med kunder. Raka motsatsen till en proteslista och jag misstänker att Acne jublade.

Ursprungsskon var svart, nu finns de även i färgen ovan, designad av Karolina herself.






1 comment:

Maria said...

gillar kopiorna som finns hos kedjorna bättre faktiskt... Typ 800 kr på Zoey för ngt som är snyggare:)