Tuesday, November 09, 2010

Kunde inte sova häromnatten

Inte för att jag oroade mig för stundande förlossning eller tillståndet i världen, nej det enda jag kunde tänka på var ett par blommiga byxor som jag sett på H&M.









Och hur bra de skulle passa till min nya Rosa stickade tröja, vit stor skjorta eller i princip vad som helst i min garderob.

Med tanke på snöstormen där ute känns det extra fint att jag kom i väg och knep sista paret i min (kommande) storlek. Ännu en gång är garderoben komplett - i väntan på nästa begär.

För övrigt ser jag fram emot Rodeos nylansering i pappersform och tänker på att leopard är fint till klara färger som grönt blått och Rosa.








- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

Gisele said...

Upptäckte nyligen att du bloggar, är en gammal mint&vintage shoppare.Tyckte det var trist när affären la ner såklart, kommer ihåg när ni hade den pyttelilla söta affären i Helsingborg. Kul att se att du bloggar iaf, gillar din stil!

Anna said...

Hej Gisele och tack för fin kommentar.