Thursday, November 25, 2010

Det känns som om jag har ett distansförhållande...

till min garderob. Jag tittar på och längtar efter alla mina favoritplagg som jag inte kan ha just nu. Funderar ut kombinationer och hänger upp på garderobsdörren. Hade jag inte varit höggravid, och hade det inte varit tidig midvinter hade jag velat ha Eley Kishimotoklänningen på mig idag.





med gubbig beige kofta från Dagmar




reptilmönstrade strumpbyxor och blommiga sockar. På fötterna hade jag valt bruna herrskor eller visst hade det varit fint med de gröna drömskorna från minimarket.

Man skulle ju kunna tänka sig att gröna skor vore lite svårmatchat men jag har kommit fram till motsatsen. Den enda färg som de inte funkar riktigt med är blått. 

Just nu tänker jag mycket på grönt. Vill ha gräsgrön kofta, kjol, tights och så skorna då.

Färg är fint. Vi har målat väggarna himmelsblå och äntligen fått upp en bokhylla.








- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

Linnea said...

Konsten idag! Riktigt bra bok. Den har jag också.

Anonymous said...

Saknar din butik jättemycket. Gillar verkligen din klädstil, är så trött på alla e-butiker som säljer Odd Molly i parti och minut.