Tuesday, September 28, 2010

Fördelar med att bo i hus


Man kan ha ett eget äppelträd.



Man blir glad av kombinationen gult trä och glasveranda.



Solen skiner



Det blommar fastän det är höst.

Och så har jag ett eget rum ovanpå garaget. Ett rum för kläder:




Sömnad (jag hoppas fortfarande på att jag snart skall få tid för en massa roliga pysselprojekt)




Och plats för alla tidningar jag samlat på mig genom modeåren.




Tyvärr finns också en otrevligt stökig skämshörna som väntar på att bli tagen i....





Bebiskläder, skidgrejer, och annat som skall sorters och organiseras till prydlighet. En vacker dag...

-Posted using BlogPress from my iPhone

3 comments:

Linea said...

Men åh va fint!

Anna said...

men åh tack! Ni måste komma å hälsa på snart!

Anna said...

men åh tack! Ni måste komma å hälsa på snart!