Saturday, August 21, 2010

These boots are made for...me


I somras ( känns definitivt som höst nu) var vi som vanligt i Skåne en del och jag passade så klart på att besöka Sveriges bästa loppis ( bäst av de som jag besökt i alla fall) Framtid i Helsingborg. Hittade bland annat dessa bruna skinnkängor. Mycket välgjorda, fint skinn och passar perfekt. Och kostade Max 50 kronor.

Jag längtar efter lite kyligare väder nu.

Var tvungen att stjäla en fin bild från Sartorialisten.


Så fint med grova kängor till ljuva klänningar. Jag tröttnar aldrig, eller det kommer jag säkert göra men just nu känns det som om det är en för-alltid-förälskelse.

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 comments:

Elin said...

Leser bloggen din og har skrevet kommentarer flere ganger, men blir ikke registrert. Prøvde og finne mailadr. din for å si fra.

Anna said...

Hej Elin! Vad underligt...vet inte vad som kan vara fel. Kul att du läser;-)

M said...

Det var ju en fantastisk bild. Så snygg kombo med klänningen, kängorna och den lite slarviga uppsättningen av håret.