Saturday, August 21, 2010

Nu slutar jag skriva inläggstiteln på engelska

Anledningen till att jag gjort det är för att liksom sammanfatta inläggen för eventuella icke-svenska läsare, men tror inte att det finns några sådana. Är även skeptisk till om det finns några svensktalande läsare...men nyligen blev så glad när jag såg att jag fått en kommentar till ett inlägg. Det var en trevlig person som tydligen inte var ny som bloggläsare men gärna ville tipsa om lite penisförstoring...

Och så undrar jag varför det visas annonser för att hitta en rumänsk fru ibland. Tror varken ni eller jag är rätt målgrupp, eller?

Måste säga att Elin Kling var otroligt snygg på Guldknappen. Som om hon klivit rakt ur ett glossigt modemagasin och ut på röda mattan.


Bild: Rodeo.net

Iklädd Local Firms version av ett av våren 2011's trendigaste plagg: pjamasklänningen. Vi såg den redan denna våren hos bland andra Acne och Rodebjer, och till våren verkar de många av de svenska märkena ha minst en variant.




1. Camilla Norrback 2. Stylein 3.Filippa K 4. Ida Sjöstedt
(foto: Berns Salonger and copyright Kristian Löveborg.)

Skitsnyggt! - på Elin Kling. Ett uns underhudsfett och man ser ut som någon slags mystant.

2 comments:

Anonymous said...

Hej!

Jag är inte intresserat av en rumänsk fru, men du har i alla fall minst en svensktaland läsare (även om jag är egentligen tysk) som gillar din blog!

Hälsningar från Hamburg

Kerstin

Anonymous said...

Hej!

Du har också en svensktalande läsare från Finland. Jag njuter av att se dina välutvalda plagg, skor och väskor. Precis i min smak!

Hälsningar från Vasa!

Heidi