Monday, June 14, 2010

Clothes make the (wo)man

Jag gillar när kläder är riktigt välanvända. När man haft något på sig så många gånger att det känns som en betydande del av ens personlighet.




Som den här T-shirten från maje. Den är i linne och har hållt sig fin trots flitigt användande i flera år. Under har jag klänning från weekday och tights från Dagmar.





Halsbandet från Pamela Love är också välanvänt. Utöver mitt hästskohalsband som jag alltid har är klon det enda smycke jag använder.




Och skorna! Har nig inte visat dem. Ebay-fynd som börjar bli riktigt slitna och fina. Blekrosa strumpor från Twilfit.

-Posted using BlogPress from my iPhone

1 comment:

Karl Jansson said...

Passa på och var med på vår nya bloggtävling där du har chansen att vinna ett valfritt smycke från Smycken4u -----> http://karlekenssprak.se/vinn-ett-valfritt-smycke-fran-smycken4u-se.